به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

دکتر میلاد پروین
دکتر میلاد پروین
شماره نظام پزشکی
9911226622
معرفی به دیگران

معرفی پزشک

دکتر میلاد پروین جراح فک، صورت و دهان با تحصیلات برجسته و تجربیات گسترده در حوزه پزشکی در شهر بوشهر، ایران، فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصص جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. که در سال 2018 فارغ‌التحصیل شدند. پیش از ورود به این حوزه تخصصی، دکتر پروین مدرک دندانپزشکی عمومی خود را نیز در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 2013 اخذ کردند. و در این مدت عملکرد. بسیار برجسته‌ای داشتند، به‌طوری‌که در آزمون ملی علوم پایه سال 2009 رتبه چهارم و در آزمون ورودی تخصص سال 2013 رتبه دهم را کسب کردند.

دکتر پروین با پیگیری مداوم در زمینه. یادگیری و توسعه حرفه‌ای، در سال 2022 دوره فلوشیپ جراحی زیبایی بینی را در استانبول، ترکیه، با موفقیت به پایان برد. تعهد ایشان به کیفیت در این حرفه از نتایج چشمگیری حاصل شده است. و ایشان موفق به کسب رتبه سوم در آزمون ملی جراحی دهان، فک و صورت در سال 2018 شده‌اند.

در حال حاضر به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمت می‌کنند. و علاوه بر ارائه خدمات جراحی، نقش مدیریتی را در امور تحقیقاتی دپارتمان جراحی دهان، فک و صورت به‌عهده دارند. دکتر پروین تجربه گسترده در امور جراحی دندان و فک‌ها را از سال 2018 به ارمغان آورده‌اند و در زمینه‌های مختلف از جمله تروماهای صورتی، سرطان‌های دهان، اختلالات خلقی، جراحی‌های زیبایی فک، و بیش از هزار عمل جراحی زیبایی بینی فعالیت داشته‌اند.

در زمینه تحقیقات، دکتر پروین یازده مقاله در حوزه جراحی‌های کوچک دهان، جراحی‌های صورتی، جراحی‌های تروماتیک، ایمپلنت دندانی و دندانپزشکی عمومی منتشر کرده‌اند که ۷۸ بار ارجاع شده‌اند. همچنین یک مقاله به نام “بهبود پیشنهادی به مجله پزشکی پایه ایرانی” که در حال بررسی است را ارسال کرده‌اند. ایشان تاکنون ۶ پایان‌نامه دانشجویان دندانپزشکی را راهنمایی نموده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر. درباره تحقیقات دکتر میلاد پروین، می‌توانید به لینک Google Scholar ایشان مراجعه کنید: Milad Parvin.

توضیحات بیشتر

آدرس مطب
بوشهر، خیابان سنگی، نرسیده به میدان ساعت، روبروی شهر غذا، ساختمان ریکسوس، طبقه ۵ واحد ۵۰۳
ساعت کاری
  • شنبه 18 عصر الی 22 شب
  • یکشنبه 18 عصر الی 20 شب
  • دوشنبه 15 عصر الی 21 شب
  • پنجشنبه 15 عصر الی 20 شب
جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتری تخصصی چشم پزشکی

نام دانشگاه داخل کشور

دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتری تخصصی چشم پزشکی

نام دانشگاه خارج کشور

استادیار در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دکتری تخصصی چشم پزشکی

نام دانشگاه خارج کشور

بیمارستان های همکار
  • نام مرکز یا بیمارستان شماره یک
  • نام مرکز یا بیمارستان شماره دو
  • نام مرکز یا بیمارستان شماره سه
بیمه های تحت پوش
  • نام بیمه خدماتی شماره یک
  • نام بیمه خدماتی شماره دو
  • نام بیمه خدماتی شماره سه