به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

تماس با ما
با ما در ارتباط باشید

آدرس ایمیل

Info@mysite.com

تلفن تماس

07791570981

آدرس فکس

07791570981

آدرس مرکز

بوشهر، خیابان سنگی، نرسیده به میدان ساعت، روبروی شهر غذا، ساختمان ریکسوس، طبقه ۵ واحد 503

 با ما در ارتباط باشید

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند …

 افتخار می‌کنیم که فرصتی دارید تا با تیم حرفه‌ای دکتر میلاد پروین در ارتباط باشید. تعهد ما به ارائه خدمات پزشکی با کیفیت و احترام به شما، اولویت اصلی ماست. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا سوالات خود را مطرح کنید یا وقت ملاقات برای مشاوره حضوری ترتیب دهید. تیم ما با دقت به تمامی توضیحات شما گوش داده و برای ارائه بهترین راهکارها به شما مشاوره می‌دهد. با استفاده از فرم تماس یا شماره تلفن‌های زیر، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات شما برای ما ارزشمند است. با تماس با ما، شما به اشتراک گذاشتن نیازها و انتظارات خود را می‌پذیرید تا تیم ما بتواند با بهترین نیازهای شما در زمینه جراحی فک و صورت هماهنگ شود. ما از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های جدید برای ارائه بهترین نتایج برای بیمارانمان استفاده می‌کنیم.

از اطلاعات شما با کمال محرمانگی و احترام بهره می‌بریم. تیم ما آماده است تا در هر مرحله از مسیر درمانی شما را همراهی کند و به شما راهنمایی کند. با تلفن یا فرم تماس، ارتباط با ما را برقرار کنید و از تخصص و تجربه دکتر میلاد پروین بهره‌مند شوید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که توجه ما به جزئیات و ارائه خدمات با کیفیت برای شما برگرفته از بهترین استانداردها است.

در شبکه های اجتماعی همراهتان هستیم
در شبکه های اجتماعی نیز ما را دنبال نمایید و از آخرین اطلاعیه ها مطلع شوید …
دکتر میلاد پروین